Навчання дітей з особливими освітніми потребами

Наказ МОН від 31.12.2015  № 1436 «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі»

Лист МОН від 12.10.2015  № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Лист МОН від 04.09.2014  № 1/9-445 «Про забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами, з числа переселенців із місць проведення антитерористичної операції »

Лист  МОН від 18.08.2015  № 1/9-397 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016  навчальному році«

 Лист  МОН від 05.06.2015  № 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

Лист  МОН  «Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Лист МОН від 19.01.2016 № 1/9-28 «Про доповнення до Переліку  навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016  навчальному році« 

Лист МОН від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Лист МОН від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Наказ МОН від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Конвенції розвитку інклюзивного навчання»

Наказ МОН  від 20.12.2002 № 732 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»

Постонова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Форматування готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання   

Особливі діти в закладі і соціальному середовищі